• FES-TE SOCI ARA
Divendres, 05 juny, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

S'aprofita l'estiu per millorar carrers i equipaments necessitats d'un rentat de cara

Jose Polo
05/08/2013
a General, Política, Societat
EnviarCompartirTuitarEnviar

L’Ajuntament inverteix  al voltant de 500.000 euros per millorar diferents carrers i equipaments de Molins de Rei. La biblioteca Pau Vila, els centres escolars i el Poliesportiu Municipal són objecte d’algunes d’aquestes inversions. Diferents carrers són asfaltats i s’habiliten noves zones d’aparcament. 

Algunes obres, com les carrer Bruc, ja estan finalitzades
Algunes obres, com les carrer Bruc, ja estan finalitzades

Durant aquest estiu un seguit de petites obres s’uniran a les grans actuacions municipals sobre la via pública com són la reforma del carrer Rafael Casanova i l’obertura a la ciutadania del pati de la Federació Obrera. Actuacions que, amb un cost al voltant del mig milió d’euros, tenen com a objectiu fer-li un rentat de cara a la vila. En paraules del regidor de Via Pública, Miguel Zaragoza (PSC), es tracta de «petites actuacions que milloraran el dia a dia dels veïns de Molins de Rei «. Zaragoza afegeix que, per tal de realitzar-les, en moltes d’aquestes obres «s’ha utilitzat el personal dels plans d’ocupació«.  Davant la manca de finançament del consistori per aquesta legislatura, el govern format per CiU i PSC veu aquestes actuacions com una forma de demostrar la seva capacitat d’actuació tot i les dificultats econòmiques. Viu Molins de Rei ha situat les diferents obres sobre un mapa interactiu.

Inversions sobre la via pública
Diferents carrers de Molins de Rei veuran com el seu asfalt serà renovat. Concretament, s’asfaltarà el carrer Sant Isidre del barri del Canal, el carrer del Bruc (obra finalitzada), la cruïlla entre el carrer Puicerdà i Torres i Bages, el carrer Santo Domingo Gúzman, 20 metres del carrer Sant Antoni Abad i la cruïlla del carrer Sant Joan que dóna accés a l’escola Estel.
D’altra banda, es farà una desbrossada de l’avinguda de Caldes i de la carretera de Sant Bartomeu a la Rierada, aquesta última amb la col·laboració de l’ADF Puigmadrona-Olorda. També s’habilitarà una nova zona d’aparcament al barri de la Riera Bonet, s’utilitzarà el solar de les cases enderrocades de Sant Pere de Romaní per crear més places per estacionar vehicles i s’adequarà l’aparcament de Pep Ventura. Per finalitzar l’apartat de petites accions sobre la via pública, els jocs infantils de la Plaça Antoni Mèndez i Pep Ventura seran substituïts i s’ha canviat la senyalització del carrer Jacint Verdaguer i d’alguns barris de muntanya. «Tothom parla de polítiques de creixement i a Molins de Rei les duem a terme mentre aconseguim una millora directa de la qualitat de vida dels vilatans» diu l’alcalde, Joan Ramon Casals (CiU).
Inversions en equipaments
A l’espera de l’inici de la primera gran obra referents als equipaments, la zona esportiva Ricard Ginebreda, l’Ajuntament farà un seguit d’actuacions per tal de millorar les ja existents. S’invertiran 60.000 euros per millorar les infraestructures de la Biblioteca Pau Vila renovant integralment el mobiliari, terra, finestres, enllumenat i accessos mentre el projecte de la nova biblioteca ha quedat aparcat de manera definitiva en un calaix fins, com a mínim, la propera legislatura. El primer tinent d’alcalde, Xavi Paz (PSC), explica que el gran repte és «la construcció d’una nova biblioteca» però afegeix que «fins que arribi, hem de millorar les condicions de la que tenim».
D’altra banda es destinaran 10.000 euros en l’ampliació de l’aula d’informàtica del Casal d’Avis Primer de Maig i 100.000 euros en la millorar dels centres escolars. En aquest cas seran actuacions de manteniment i seguretat que es concretaran al setembre, un cop realitzades. També hi haurà una actuació en l’enllumenat del Mercat Municipal per millorar la seva eficàcia i eficiència amb criteris sostenibles i de baix consum energètic.
Al Poliesportiu Municipal es realitzarà una millora del paviment de la pista 1, també coneguda com a pista antiga, amb una inversió de 13.000 euros.  Preguntat per Viu Molins de Rei en roda de premsa, el també regidor d’Esports indica que «no es pot oferir una solució global a les goteres del Poliesportiu Municipal ja que és difícil de detectar-les quan no plou. Haurem d’anar actuant una a una a mesura que les tornem a detectar» afegeix el socialista. Fa mesos, es va fer una primera actuació d’urgència sobre aquest problema.

Relacionats

EnviarCompartirTuitCompartir
Miquel Tort se suma a la plataforma única i serà per a vianants

Miquel Tort se suma a la plataforma única i serà per a vianants

04/06/2026
Joan Vives repassa la vida de Puccini en una conferència a l’Aula d’Extensió Universitària

Joan Vives repassa la vida de Puccini en una conferència a l’Aula d’Extensió Universitària

04/06/2026
Servei comunitari de lectura: un aprenentatge conjunt

Servei comunitari de lectura: un aprenentatge conjunt

04/06/2026
Ambient assolellat al migdia al carrer Rubió i Ors durant la Fira de la Candelera // David Guerrero

La Fira de la Candelera augmenta el seu impacte econòmic tot i tenir menys visitants

03/06/2026
Els Matossers organitzen una tarda d’inflables i castells per als infants

Els Matossers organitzen una tarda d’inflables i castells per als infants

03/06/2026
Mor Maria Alè Doñate, la regidora d’Educació de la recuperació de la democràcia a Molins de Rei

Mor Maria Alè Doñate, la regidora d’Educació de la recuperació de la democràcia a Molins de Rei

02/06/2026
Article següent
El terreny situat al carrer Felip Canalias del barri del Canal, al costat del camp de futbol, serà on es construirà el nou institut // Ajuntament de Molins de Rei

Surt a licitació la redacció del projecte del nou institut Lluís de Requesens

Més comentat 2

  1. 1789 says:
    13 anys enrere

    1. Què s’ha utilitzat gent dels plan d’ocupació? Sí, un equip que no arriba ni a les 10 persones farà tota aquesta feina. Suposo que les obres del carrer de Baix tb les fan els del pla d’ocupació, quan s’ha contractat una gran empresa de fora del poble anomenada Roig.
    2. Millorar les condicions de vida de la gent de Molins? Això es millora amb carrers asfaltats? És impressionant!!!!! La millora de la vida de gent de Molins és invertint aquests diners en crear llocs de treball més o menys allargats en el temps i destinant-los a polítiques reals d’ocupació: només cal mirar la borsa de treball de l’Ajuntament, fa pena! O també es millora fent que la gent gran tingui centres de dia públics i gratuïts, o fent que gent que ha patit malalties greus i que no es pot valdre per si mateixa no vagui pels voltants de l’Ajuntament en la més absoluta indigència i sense aigua potable a casa seva!
    3. Ara ve d’aquí millorar la Biblioteca, quan porta anys com està en aquests moments? Per què no esperar una mica més i invertir aquests diners per fer l’edifici nou?
    4. Suposo que millorar la vida de Molins de Rei tb passa per eliminar aparcaments gratuïts i posar més zones blaves i donar-li més negoci a l’empresa privada que s’ha apropiat d’un espai (els carrers i places) que és totalment públic (per això es paga l’IBI i altres impostos municipals… i a sobre tb hem de pagar zona blava).
    5. I suposo que la vida de Molins de Rei tb es millora només millorant els equipaments esportius, perquè tota la població, el 100%, repeteixo, el 100%, practica esport. Dóna molts vots el fet de sempre millorar els equipaments esportius i no fer res perquè la gent pugui guanyar-se la vida!!!!!
    Un mico faria millors polítiques municipals, o almenys sabria el que li passa realment a la gent d’aquest poble.

    Respon
    • Teresa says:
      13 anys enrere

      1789 : Le indico mis opiniones a lo planteado por Usted
      1) Què s’ha utilitzat gent dels plan d’ocupació? La gente del plan de ocupación se distribuyen entre 3 Agent Civic o lo que es lo mismo arrancador de propagandas, 3 para Obras municipales y 3 para Bosques. Los de Obras tenian que hacer lo de las aceras del Pla , pero al paso que van, no les dará tiempo. Tiene Usted razón, que con una empresa de fora del poble anomenada Roig no vamos a dar ocupación a nuestros conciudadanos, sólo a un arquitecto local.
      2) Millorar les condicions de vida de la gent de Molins? Esto de la millora amb carrers asfaltats lo tenemos más que pagado con nuestros impuestos, IBI, IRPF , etc Sólo faltaría que todos esos dineros solo
      sirviesen para pagar a los políticos locales en nómina y a los cargos de
      confinaza acuales, que entre unos y otros ya se llevan casi 1 mill €
      ( 166.000 mill Ptas) , És impressionant! Las polítiques reals d’ocupació la deben hacer en los trabajos (sencillos) como oos que llevan los
      funcionarios fijos internos del Ayuntamiento
      3) millorar la Biblioteca, Esperemos que arreglen lo que tanto tiempo he reinvindicado en éste medio, la infecta moqueta del altillo y el cambio en el ascensor, a catalán de la voz en off, actualmente en castellano.
      El mobiliario ( mesas, sillas, etc ) están bien, sólo hay que cambiar algunos cordones de las lámparas y poner algunos enchufes accesibles para los PC’s. De todas formas, “ Aún que la mona se vista de seda, mona se queda” , No creo que esto mejore el bajísimo uso que hacen los molinenenses de éste servicio, lo cual no es de estrañar ya
      que con eso de que “ cada taifa tiene su norma” el trámite para acceder a la lectura de un periódico es humillante, El edifici nou no lo veremos ni Usted ni yo. 60.000 euros per millorar les infraestructures es mucho dinero , y lo peor es que eso lo diga el regidor de
      deportes , y no el de cultura, ¿No tenemos regidor de Cultura, o está ocupado con la Dipu?
      4) millorar la vida de Molins de Rei, passa per eliminar los sueldos de los políticos locales, Hace unos meses se autodespidió el regidor de
      finanazas Sr. Espinosa (PSC) y todo sigue igúal, sin cambios. ¿Tan
      necesarios son esa gente, como nos quieren hacer creer, y todos esos sueldazos?

      Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Miquel Tort se suma a la plataforma única i serà per a vianants
Societat

Miquel Tort se suma a la plataforma única i serà per a vianants

Samar Elansari
04/06/2026
Joan Vives repassa la vida de Puccini en una conferència a l’Aula d’Extensió Universitària
Cultura

Joan Vives repassa la vida de Puccini en una conferència a l’Aula d’Extensió Universitària

Samar Elansari
04/06/2026
Ambient assolellat al migdia al carrer Rubió i Ors durant la Fira de la Candelera // David Guerrero
Economia

La Fira de la Candelera augmenta el seu impacte econòmic tot i tenir menys visitants

Samar Elansari
03/06/2026

VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya
VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya

Viu Molins de Rei
23/05/2026
Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?