• FES-TE SOCI ARA
Dimarts, 20 octubre, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Emilio Ramos (PP) deixa de ser representant a l’Àrea Metropolitana després de les pressions de l’oposició

David Guerrero
20/06/2014 - 09:45
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

El regidor del PP, Emilio Ramos, ha deixat de representar a Molins de Rei a l’Àrea Metropolitana de Barcelona. L’alcalde, Joan Ramon Casals, ha signat un decret en el que deixa sense efecte la delegació de les seves funcions en Ramos després de que aquest presentés la seva dimissió.

La crida als legionaris a morir per Espanya al Facebook del regidor del PP, Emilio Ramos, ha estat la gota que ha fet vessar el got. Segons ha pogut saber Viu Molins de Rei, l’alcalde, Joan Ramon Casals, ha signat el decret en el que deixa sense efecte la delegació en Ramos aquest mateix divendres 20 de juny.

La decisió presa per Casals arriba després de les pressions exercides pels partits de l’oposició davant la enèsima polèmica publicació a les xarxes socials de Ramos. Això finalment ha desembocat en la revocació de la delegació en Ramos del seient de l’alcalde, Joan Ramon Casals (CiU), al Consell Metropolità de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Ramos ha estat ocupant el lloc que li corresponia a Casals com alcalde des que aquest va assumir l’alcaldia l’abril de l’any passat.

Tot i això, segons Emilio Ramos, la revocació de l’alcalde es produeix perquè va ser el regidor popular qui va presentar la seva dimissió el passat dimecres.

Relacionats

Etiquetes: Àrea Metropolitana de BarcelonadimissióEmilio RamosJoan Ramon Casals
EnviarCompartirTuitCompartir
El concurs de la gestió de l’aigua a Molins de Rei i set municipis més supera els 1.000 milions

Aqualia passa a l’acció per aconseguir el macroconcurs de l’aigua davant la baixa temerària de Veolia

04/08/2026
Veolia haurà d’acreditar que l’oferta per gestionar l’aigua no és anormalment baixa

Veolia haurà d’acreditar que l’oferta per gestionar l’aigua no és anormalment baixa

27/07/2026

Veolia guanya els criteris econòmics del concurs per gestionar el servei d’aigua a Molins de Rei i set municipis més

23/07/2026
L'Ajuntament garanteix la pressió de l'aigua a tots els habitatges // Arxiu

Veolia obté la màxima puntuació tècnica en el macroconcurs del servei d’aigua que afecta Molins de Rei

21/07/2026

Sis empreses es presenten al concurs de gestió de l’aigua a Molins de Rei i set municipis més

16/04/2026
El periodista David Guerrero guanya el premi Bicimpuls per la seva tasca comunicativa en mobilitat en bicicleta

El periodista David Guerrero guanya el premi Bicimpuls per la seva tasca comunicativa en mobilitat en bicicleta

09/04/2026
Article següent
Viu la revetlla de Sant Joan amb les millors coques de Molins de Rei

Viu la revetlla de Sant Joan amb les millors coques de Molins de Rei

Més comentat 3

  1. Marc says:
    12 anys enrere

    Els feixistes que es quedin sense feina ni sou! Ben fet!

    Respon
  2. dclosa says:
    12 anys enrere

    ¿Cuál va a ser la noticia que nos va a ofrecer en el próximo pleno del dia 26, “con una pregunta oral
    de una ilegalidad”, el regidor del PP en Molins de Rei , (Sr?) Emilio Ramos , que anunciaba el pasado viernes día 13 en la Radio Municipal?
    En todo eso de la Legión(con la cabra) de Almendralejo (Badajoz-Extremedura) hay que diferenciar las opiniones personales, íntimas y familiares que se hacen en un círculo cerrado, de las opiniones que un político las hace públicas o las comparte en los medios. Todo eso es una constante y reincidencia en el ( Sr.? ) Ramos , cada semana, compartiendo en las redes, un tema polémico que otro, con más de lo mismo, que si los legionarios, que si Rubalcaba y el 11 M , que si las banderas, que si la caza de nacionalistas catalanes, que si la corona de espinas de Carot/Maragall, etc, etc, Lo que nos había indicado repetidas veces el alcalde, Sr. Casals (CIU), de que el nombramiento del (Sr.?) Ramos en la AMB , era un derecho que representaba a los votantes del PP en Molins de Rei, y és una falsedad, ya que no representaba a toda la ciudadanía, No puede tirar pelotas fuera como hace siempre, La cesión del cargo y nombramiento de ese (Sr?) como representante en la AMB lo hace y lo nombra exclusivamente el alcalde y no los votantes del PP. “Dime con quien te juntas y te diré quien eres”
    Habrá que ver si eso del decreto municipal de reprobación del (Sr.?) Ramos, ha sido una abdicación o un cese. De momento la noticia es una balsa de aceite, ¿El cese ha sido provocado por la oposición, o por el sentido común que debería tener un alcalde, o por la dimisión “por motivos personales” presentada libremente el miércoles día 18 el ( Sr.?) Ramos?
    Según declaraciones del mismísimo ( Sr?) Ramos en la Radio
    Municipal, (dia20) que el cargo siempre le ha comportado problemas, que en la AMB está con el Sr. Conde, calladitos en un rincón y a la espera de que pase el tiempo y puedan largarse cuanto antes por la puerta de atrás. Que todo eso del Facebook es una trama “catalano-juedo-masónica” , de que han entrado en su ordenador, que le han robado la contraseña, que lo del 3 Nov no lo escribió él, de que Franco enviaba a un motorista y ahora los del PP-Barcelona le envían a un “chavalin” , que si Calvo Sotelo, que en Catalunya ya existe odio,, que quiere averiguar cuando se nombro a Sergi , qué“pasto” había allí, que el cargo en la AMB no está remunerado, que en el bar de los chinos del Mercado Municipal le han increpado, de que pide perdón (como el de los elefantes), que él ya tiene el candidato a proponer para el cargo de AMB y que lo sabremos en sala de plenos ( esperemos que no sea el Sr. Maymo (CUP) por la atipatia del Sr. Zaragoza (PSC) , que lo de la ley de banderas va a traer cola…..a

    PREGUNTA (para los que lo sepan) : ¿El cargo en la AMB no está remunerado?

    Respon
  3. Jaume says:
    12 anys enrere

    FORA FRANQUISTES DE CATALUNYA!!!

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat
Societat

La Generalitat preveu reobrir Collserola a finals d’any després de mesos de restriccions per la pesta porcina

Samar Elansari
19/10/2026
Els restauradors de Collserola reclamen la reobertura del parc després d’un any de pèrdues
Societat

Els restauradors de Collserola reclamen la reobertura del parc després d’un any de pèrdues

Samar Elansari
19/10/2026
Butlletí | La intensitat de l’Anuari (ja a impremta)
Societat

L’Ajuntament traça un pla director per recuperar el conjunt patrimonial de Sant Pere Romaní

Samar Elansari
16/10/2026

VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  
VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  

Viu Molins de Rei
15/10/2026
500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves
VIU Empresa

500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves

Viu Molins de Rei
08/10/2026
300 places per ser bomber o bombera de la Generalitat: així és la nova convocatòria
VIU Empresa

300 places per ser bomber o bombera de la Generalitat: així és la nova convocatòria

Viu Molins de Rei
25/09/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

16/09/2026
Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026
El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei

Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Membre de:

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Copyright

Viu Molins de Rei és propietat de l'Associació Viu Comunicació. Tots els continguts d'aquest lloc web (textos, fotografies, imatges, dissenys i altres materials) són propietat de l'Associació Viu Comunicació o dels seus autors, i estan protegits per la legislació de propietat intel·lectual vigent. Queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública o transformació, total o parcial, sense l'autorització expressa i per escrit dels titulars dels drets, excepte en els casos previstos per la llei.

  • Avís legal
  • Política de cookies

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?