• FES-TE SOCI ARA
Dijous, 04 juny, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

L’Ajuntament senyalitza 19 punts d’interès turístic de Molins de Rei

Viu Molins de Rei
04/01/2017
a Cultura, General, Societat
EnviarCompartirTuitarEnviar

Per tal de potenciar la vessant turísitca de la ciutat i que els propis veïns coneguin el patrimoni molinenc, l’Ajuntament ha instal·lat 19 panells informatius davant d’edificis com la Federació Obrera, el palau de Requesens o Ca n’Ametller.

Representants municipals amb el nou panell informatiu davant del Foment - Ajuntament de Molins de Rei
Representants municipals amb el nou panell informatiu davant del Foment // Ajuntament de Molins de Rei

L’Ajuntament ha instal·lat panells informatius a 19 punts d’interès turístic de Molins de Rei. Entre ells s’inclouen el palau dels Requesens, l’edifici del Molí, la Federació Obrera, la plaça de la Creu, el Mercat Municipal i el Foment Cultural i Artístic. El consistori assegura que són els edificis més rellevants de la vila, però també aquells que tenen algun element històric curiós.

El projecte, impulsat per l’Ajuntament i finançat per la Diputació de Barcelona, té com objectiu donar a conèixer Molins de Rei, la seva història i els seus edificis més emblemàtics tan a veïns com a turistes i posar en valor el patrimoni. En aquesta primera fase s’han triat 19 punts, tot i que l’Ajuntament assegura que hi ha més espais que també mereixerien ser senyalitzats, i si hi hagués una segona fase s’ampliarien els punts.

“Molins de Rei és un dels municipis amb una riquesa i un valor històric dels més importants de la nostra comarca», ha expressat l’alcalde, Joan Ramon Casals. Amb aquesta nova iniciativa de promoció turística de la ciutat ha defensat la voluntat de l’equip de govern municipal de “posar en valor el patrimoni perquè tot i tenir-ho a prop, no sempre es coneix prou”.

A banda de la senyalització, la campanya de promoció del turisme a Molins de Rei es complementa amb l’edició d’uns tríptics que incorporen un plànol d’ubicació dels 19 punts i informació de cada un d’ells i la realització d’una pàgina web. Els tríptics es trobaran a partir de mitjans de gener als principals equipaments del municipi i es preveu que la pàgina web es pugui visitar per la Fira de la Candelera.

Relacionats

Etiquetes: conservació del patrimoniDiputació de BarcelonaEl MolíFederació ObreraFoment Cultural i ArtístichistoriaJoan Ramon CasalsMercat Municipalpalau dels requesenspatrimonipatrimoni històricpatrimoni localPla Especial de Patrimoniplaça de la Creupromoció turísticaturisme
EnviarCompartirTuitCompartir
El Foment acull un concert de Reggae per Xics destinat a les escoles

El Foment acull un concert de Reggae per Xics destinat a les escoles

19/05/2026
Un grup de veïns s’organitza per ajudar les persones desallotjades de l’antic institut B9 de Badalona

Un grup de veïns s’organitza per ajudar les persones desallotjades de l’antic institut B9 de Badalona

23/12/2025
L’Associació Obrera reflexiona sobre la repressió contra les dones durant el franquisme

L’Associació Obrera reflexiona sobre la repressió contra les dones durant el franquisme

21/11/2025
El conseller d’Esports insta l’Ajuntament a aprofitar les noves subvencions per millorar els equipaments esportius municipals

La Diputació assumeix el cost total de la reparació de la piscina olímpica

05/11/2025
El mercat municipal estrena taquilles refrigerades

Les taquilles refrigerades del mercat municipal superen els 600 usos en el seu primer any de funcionament

31/10/2025

El mercat municipal impulsa una campanya per fomentar l’ús de bosses reutilitzables

21/10/2025
Article següent
La cavalcada de Reis no passarà per la plaça de l’Ajuntament

La cavalcada de Reis no passarà per la plaça de l'Ajuntament

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    9 anys enrere

    ¿ Y cuanto nos ha costado a los contribuyentes cada uno de esos paneles?, No nos sirve la respuesta facilona de nuestros ediles de : «Nada lo pada la Diputació» , ¿ Acaso la antidemocrática (no la hemos votado) Diputació tiene una máquina de hacer billetes? , No nos chupamos el dedo…
    Otra forma más de que esos ediles de CIU +PSC pasen el rato y justifiquen sus sueldazos, y de que nos distraigan de lo fundamental, incapaces de gobernar, por falta de gentes con estudios y preparadas.
    El rebut del IBI ve imposat per la revisio del catastre que realitza l’organisme del govern central i els ajuntaments tenen un coeficiemt, per poder augmentar o reduir caprichosamente el IBI final. Los ciudadanos de a pié, podemos entender con más o menos dificultad las facturas del agua, la del gas o la de la luz, pero… ¿ Quien entiende el recibo del IBI y el cómo se calcula? , ¿ Qué se tiene en cuenta los m2 o los m3 ? , ¿ En qué recibo se especifica claramente todos los conceptos del IBI ? ¿Tenemos que seguir con el IBI que ve imposat desde que nos derrotó en Felip V ? , Estamos dopados por el futbol y la religión, no nos preocupamos por nada y al final sólo nos queda el aborricamiento de : “pagar y callar”
    Recordemos que, sin apenas mover un dedo, todos esos políticos locales (CIU, PSC, CUP, ERC,ICV, Podemos, el bodeguero, etc. ) se ensacan, por el simple hecho de asistir a un pleno, cada regidor, de los 21 que tenemos, cobra por el morro, 380 € (63.000 Ptas)/pleno , y que cada pleno municipal nos cuesta : 21 x 380 = 8.000 € (1.328.000 ptas) /pleno , y que todo el tinglado político en Molins de Rei, entre sueldos del alcalde, regidores a dedicación completa, cargos políticos de confianza nombrados a dedo, regidores de la oposición, etc. etc. se nos llevan 874.114,64 € /año (145 milions Ptas ) de nuestro Pressupost Municipal ( Membres dels òrgans de govern. 240.542,67 €, , Personal eventual. 305.354,56 €, etc ) De los 28.505.482,83 € de nuestro Presupuesto Municipal 2016 sólo en DESPESES DE PERSONAL se ventilan 10.773.393,42 € sin mover ninguna baldosa ni limpiar ninguna calle…. Ni los de ERC, ni los de la CUP, ni Podemos, ni ICV, ni el transfuga, presentan moción alguna para la baja del 18% en el IBI autorizado por Montoro , Se les ve el plumero de su enfermedad cleptocracia (ganar dinero fácilón de la política) ya que todos, sean del color que sean, quieren seguir montados en el dólar de sus sueldos y no hacer ninguna moción al respecto de rebaja del IBI, que és lo fundamental para los ciudadanos.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Ambient assolellat al migdia al carrer Rubió i Ors durant la Fira de la Candelera // David Guerrero
Economia

La Fira de la Candelera augmenta el seu impacte econòmic tot i tenir menys visitants

Samar Elansari
03/06/2026
Els Matossers organitzen una tarda d’inflables i castells per als infants
Cultura

Els Matossers organitzen una tarda d’inflables i castells per als infants

Viu Molins de Rei
03/06/2026
Mor Maria Alè Doñate, la regidora d’Educació de la recuperació de la democràcia a Molins de Rei
Societat

Mor Maria Alè Doñate, la regidora d’Educació de la recuperació de la democràcia a Molins de Rei

Samar Elansari
02/06/2026

VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya
VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya

Viu Molins de Rei
23/05/2026
Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?