Les gimnastes molinenques aconsegueixen la tercera posició per equips en la primera fase de la Copa Catalana. D’altra banda, el Club Gimnàs Molins de Rei participa per primera vegada a la Mallorca Gym Cup amb bons resultats i victòria d’Olga Romero.
L’entitat de Molins de Rei dedicada a la gimnàstica fa la presentació oficial de la temporada, aconsegueix una cinquena posició al Campionat de Catalunya i participa en la Lliga Ibèrica i la Lliga Iberdrola.
Un total de 16 esportistes del Club Gimnàs Molins de Rei han competit al Campionat d’Espanya. Tot i que no s’ha aconseguit cap podi, les entrenadores valoren “molt positivament” la temporada i ja preparen la següent.
16 gimnastes del Club Gimnàs Molins de Rei s’han desplaçat fins a Valladolid per participar en el Campionat d’Espanya. L’entitat es va proclamar guanyadora de la final de la Lliga Ibèrica.
L’entitat molinenca fa podi a la Lliga Ibérica i dues esportistes, Silvia Chacón i Olga Romero, viatgen fins a França per participar en una competició.
Tretze esportistes del Club Gimnàs Molins de Rei participen en la màxima competició espanyola. Irene Neiro en dues ocasions, Mireia Rodríguez i Fiona Serra aconsegueixen medalla.
El Club Gimnàs Molins de Rei participa en la segona fase de la Copa Catalana de gimnàstica aconseguint alguns podis, entre els quals destaca la tercera plaça a la general d’Olga Romero. A més, tornen a aconseguir un or a França.