Una cinquantena d’entitats celebren la Diada Nacional de Catalunya

El teixit associatiu de Molins de Rei ha tornat a fer una ofrena floral al monument en memòria de Rafael Casanova a la plaça del Palau.

El Club Escacs Molins de Rei fent la seva ofrena // Jose Polo

Una per una, fins a una cinquantena d’entitats de Molins de Rei van participar en l’ofrena floral a Rafael Casanova, feta amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. L’acte, que es va cloure amb el discurs de l’alcalde de Molins de Rei Joan Ramon Casals, va començar amb un pilar dels Matossers, la colla castellera del municipi.

Després el teixit associatiu molinenc va anar omplint el monument de la plaça del Palau de flors. Hi van passar entitats de tots colors: culturals, esportives, polítiques… sense excepció, totes van ser rebre l’aplaudiment del públic.

Quan el discurs de Casals va acabar, la cobla Principal de Terrassa va interpretar l’himne dels Segadors. Quan va finalitzar, es va realitzar una ballada de sardanes a la plaça.

L’acte, en imatges

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

  • Julià Carax

    L’himne nacional de Catalunya va ser interpretat DESPRÉS de la intervenció de l’alcalde, no abans. Salutacions.

  • Julià Carax

    Heu esborrat el meu post?

    • No, s’ha anat a la carpeta de correu brossa de forma automàtica. A vegades el sistema de comentaris fa això… ja l’hem incorporat. Gràcies i disculpa les molèsties.

  • dclosa

    El dia 1 –O será ante todo, domingo y Festa Major, las escuelas estarán abiertas y la gente podrá ir a votar, El alcalde de Molins de Rei recibió el viernes dia 8, formalmente, una carta del Delegado del Gobierno en Catalunya y otra del Tribunal Constitucional en que le amenazan en que no participe y en que deberia “impedir” las urnas, y esto cree, que va contra los derechos humanos. El alcalde, haciendo una Ley local a su antojo, ha enviado un correo electrónico a todos los trabajadores del Ajuntament, incluso a los que no lo tienen…, en el que él se ha nombrado unilateralmente como el único coordinador del Referendum y los empleados publicos no serán responsables ante la fiscalia. ¿Tiene validez todo eso, como Ley de régimen local? . Las palabra enmarcaran siempre la realidad de las cosas y no todo el ajuntament de Molins de Rei es Joan Ramón Casals. La mayoria de los encargados de las votaciones son voluntarios y algunos trabajadores publicos nombrados por la Junta Electoral , En este caso del 1 –O , la Junta Electoral la suple el Ajuntament, El abrir o cerrar las ecueleas no lo harán los trabajadores públicos del Ajuntament, ni los directores de escuela (funcionarios) , ni tendrán que identificarse ante solicitud del sargento de la Guardia Civil de turno. No habrán listas de censo, ni papeletas en sobres de partidos en el buzón de casa, en Molins la gente tendrá que ir al local de siempre.. al de toda la vida.. No se están haciendo propuestas desde Madrid , Pedro Sánchez (PSOE) que quiere ser presidente de España, no quiere que se le quite ningún cacho, y quiere hacer , a estas alturas, una “comisión” en el Congreso, para menear más la perdiz con todo eso del conejo de la chistera de las federaciones, Las Juntas Electorales en general son gente, la única diferencia ahora es que los magistrados en el 1-O esos serán miembros independentistas. La gente está ya harta de tanta cara dura y de tanto meneo de perdiz poítico. La máxima : O se sientan a negociar o se pegarán a tortazos como ocurrió en la Guerra Civil. El votar NO (PSOE) és votar la alternativa federalista del PSOE