Deathgasm aconsegueix el premi al millor llargmetratge del Festival de Cine de Terror de Molins de Rei

El film de Jason Lei aconsegueix el premi a la millor pel·lícula. Noct triomfa entre els llargmetratges i els millors microrelats són escrits per Carlos Moreno i David Castejón. 

Imatge de l'entrega de premis // Festival de Cine de Terror de Molins de Rei

Imatge de l’entrega de premis // Festival de Cine de Terror de Molins de Rei

Deathgasm, de Jason Lei Howden, s’ha emportat el premi a la millor pel·lícula del 34è Festival de Cinema de Terror de Molins de Rei. La producció feta a Nova Zelanda, i que significava l’estrena com a director de Lei Howden, ha estat la millor valorada pel jurat de la mostra molinenca, una de les més representatives del gènere.

Paul Hyett ha estat considerat el millor director per Howl. El premi al millor actor ha estat per Milo Cawthorne, protagonista de Deathgasm, la pel·lícula que surt més reforçada de Molins de Rei. La millor actriu ha estat Elma Begovic, per Vite.

El jurat ha entregat la menció especial a Excess Flesh, de Patrick Kenelly. Per la seva banda, el públic ha entregat el seu premi a Turbo Kid, de F.Simand, A.Whissel i Yoan-Karl Whissel.

Noct triomfa entre els curtmetratges 

La secció oficial de curts té una guanyadora clara en l’edició d’enguany. Noct s’ha emportat el primer premi, el Méliès d’Argent i l’actor del curt de Vincent Toujas, Thomas Barrand, ha rebut el premi a la millor interpretació.

El segon premi del jurat ha estat per Sange de Percival Agüero Mendoza i el guardó als millors efectes especials i maquillatge se l’ha emportat Surgery, de The Clements Brothers.

A més, L’Ours Noir de Meryl Fortunat-Rossi ha estat mereixedora del premi del públic i Status Change, de Rajesh Narot, de la menció especial.

Els millors microrelats, de València i Barcelona

Un dels elements clàssics i diferenciadors del festival molinenc és el concurs de microrelats que s’organitza amb la col·laboració amb la Biblioteca Pau Vila. El premi al millor microrelat en Castellà ha estat per La esquina, de Carlos Moreno Gómez, de València. El millor escrit en català ha estat Apetit, de David Castejón, de Barcelona.