La primera Shopping Night de Molins de Rei, en imatges

Més d’un centenar de comerços de Molins de Rei van organitzar dissabte 27 de juny la primera Shopping Night i al Mercat Municipal es va fer la primera Nit de Tapes. Les dues activitats van combinar-se reunint una gran quantitat de persones als carrers de Molins de Rei, com es pot veure en el recull fotogràfic fet gràcies a la col·laboració de Guillem Fotògrafs

Carrers plens a vessar de gent. És la imatge que deixa la nit del dissabte 27 de juny durant la celebració de la primera edició de la Shopping Night de Molins de Rei. Els comerços locals oferien descomptes mentre un seguit d’actuacions musicals i activitats animaven els carrers. Mentrestant, a dins del Mercat Municipal es celebrava la Nit de Tapes.

Tant l’Ajuntament com la Unió de Botiguers de Molins de Rei (BotMol) i l’associació de Venedors del Mercat Municipal consideren un èxit l’esdeveniment. Tots ells coincideixen en fer una valoració molt positiva tant a nivell d’organització com de vendes i apunten que la iniciativa es repetirà l’any vinent.

  • daniel.closa

    Las fotos del Mercat son a primera hora y no son significativas del evento, El verdadero gentío fue a las 22 h., En el Mercat no había sillas suficientes, ni mesas para comer de pié, el aire acondicionado no funcionaba y el secador de manos en WC de varones tampoco, ¿Habrá responsabilidades políticas ó es tabú hablar de esas cosas en Molins de Rei ? , En el desfile de modas faltaba más descripción de las prendas y sillas, especialmente en la Pça La Creu. A pesar de la desorganización, la falta de etiquetas en las tapas y el precio excesivo de las mismas el éxito fue general para las tiendas de comer en clara competencia con los restaurantes de la vila y no tanto o nada de éxito en los comercios..

    • Si lo sé no vengo

      Responsabilidades políticas porque no funcionaba el secador de manos en los WC del Mercado Municipal???

      • daniel.closa

        Tampoco funciona el ascensor de la Biblioteca, (siempre vacía) Pau Vila y llevamos así ya más de una semana. No se trata de ver si un vaso está medio lleno o medio vacío, és la imagen que damos de Molins de Rei, sobretodo a los visitantes., y la falta de rigor en publicitar los temas y en echarse medallas ( ver declaraciones de Xavi Paz , el lunes 29 en la Radio Municipal) ¿Los organizadores, acaso no cobraron lo que se debía de las arcas municipales? , ¿ Cuanto nos costó la fiesta a los contribuyentes? , ¿ Lo podremos saber, o también és tabu” el preguntar esto en Molins de Rei?, ¿Se les debe algo aún?

    • Si lo sé no vengo

      Sr. Closa, es capaz de ver alguna vez en su vida el vaso medio lleno? Usted paseó por Molins de Rei el sábado? Es capaz de felicitar a los organizadores y agradecer su trabajo? Será capaz algún día de mostrar una sonrisa y dejar su amargura de lado? Saludos.