El molinenc Alejandro Pérez entra a la direcció de Podemos a Catalunya

Alejandro Pérez, membre de la candidatura “Es clar que Podem”, formarà part de la direcció autonòmica del partit de Pablo Iglesias a Catalunya. Pérez ha estat escollit en un procés de primàries amb llistes obertes i ocuparà el número 24 al Consell Ciutadà de Podemos a Catalunya.

Alejandro Pérez, en una imatge cedida // Alejandro Pérez

Alejandro Pérez // Podemos

Aquest diumenge es va fer públic el resultat de les eleccions primàries a Podemos, que havien de configurar l’organigrama del partit territorialment. A Catalunya, el nom més repetit va ser el de Gemma Ubasart, la secretària general que a partir d’ara liderarà el partit d’Iglesias a Catalunya. Però al capdavant de la formació l’acompanyen un total de 34 persones integrades en l’òrgan del Consell Ciutadà. I és aquí on entra el nom del molinenc Alejandro Pérez, que als seus 23 anys s’integra a la direcció executiva del partit.

Pérez, un dels fundadors de Podemos a Molins de Rei i de la candidatura ciutadana Molins Camina, explica que amb la seva presència al Consell Ciutadà de Catalunya augmentarà la visibilitat de Molins de Rei, i diu que es podran “solucionar reivindicacions ciutadanes que van més enllà de les competències de l’Ajuntament”, segons explica a Viu Molins de Rei.

Alhora, reivindica que es tracta d’un “reconeixement al bon treball que hem estat realitzant des del cercle de Podem Molins”. Des de la seva cadira, el jove molinenc graduat en Ciències Polítiques per la Universitat Pompeu Fabra creu que ara toca enllestir tot el programa electoral de cara a les eleccions autonòmiques del 27 de setembre per tal de “fer front a l’agenda neoliberal de CiU  i obrir un procès constituent a Catalunya i al conjunt de l’Estat”.

La candidatura en la que es va presentar Alejandro Pérez, Es clar que Podem, ha estat qualificada com la llista oficialista del partit, que ja comptava amb els suports del líder de la formació, Pablo Iglesias. Des del 9 al 13 de febrer, a Catalunya van competir un total de cinc propostes de candidats en un procés de llistes obertes. Cada votant podia seleccionar fins a 34 persones per integrar el Consell Ciutadà de diferents llistes. En aquest sentit, Pérez es va fer amb un total de 3.324 vots (el 54,3% del total), quedant en 24a posició.

  • dclosa

    Ante todo : Felicidades al candidato ,
    Tal como dice el dicho “Yo me lo guiso yo me
    lo como” , Intentando leer las actas de podem-Molins editadas en su blogspot.com.es /
    Assemblees i actes , no he llegado a ver
    en ninguna de ellas, excepto en unos avales autonomicos que se concedieron para
    unos militantes de Sant Esteve de Sesrovires,
    que el Sr. Pérez notificase a los miembros del Circulo de Molins de Rei en
    soberana asamblea, su intención de presentarse a las autonómicas , Tampoco queda constancia en ninguna acta de
    qué es eso de “Es clar que podem”. Desconocemos
    qué Circulo lo ha avalado, pero viendo
    la cantidad de votos de 3.324 vots
    que ha conseguido , y que en
    Molins de Rei en que podemos digitalmente consta que tiene 115 militantes virtuales, y que en las municipales, cuando votan al
    secretario genetal y a los 6 miembros
    del consejo ciudadano, entre familiares y amigos solo llegron a conseguir que votasen 40, seguro
    que debía echar mano de otros recursos supramunicipales que se nos
    escapa a la ciudadanía de apié, ¿ Quizás de El Prat? ,
    También otros miembros del Circulo se
    presentaron a las autonómicas avalados por Sindicato de Podemos o por Podemos
    Unidos, que a pesar de la expulsión de su presidente Sr. Enric Sánchez, tampoco estamos al corriente de lo que son, ni tampoco sabemos nada de que en Catalunya van competir un
    total de cinc propostes de candidats en un procés de llistes ofertes, etc,
    etc , ¿ Realmente ,
    tantos votos, es tracta d’un reconeixement al bon treball que hem estat
    realitzant des del cercle de Podem Molins o es una algo supra-municipal que se nos escapa y no nos quieren contar?

    • conde rojo

      usted siga mejor a Podemos, si realmennte como observo ,esta interesado por que es que no acierta ni una, los candidatos de Molins que se presentaron lo hicieron para que usted alucine y flipe aun mas , avalados por los circulos de EL PRAT, SANT FELIU,Y MOLINS DE REI, de forma absolutamente valida y reglamentariamente establecida.Ademas como se presentaron por listas, estas listas se llamaban CLARO QUE PODEMOS yPODEMOS UNIDOS., y eso es todo amigo , si tiene mas dudas aqui me tiene dispuesto a contestarle.

      • conde rojo

        aclaracion para dclosa:el sr. al que se refiere usted como presidente expulsado, se llama Enric Martinez, no es presidente de nada , y se presentaba a candidato a la secretaria general de los organos autonomicos de Podem Catalunya, por el momento a recurrido su retirada/expulsion de las listas y decirle que Podemos unidos ,no es nada mas que el nombre de una candidatura , como las demas que se presentan a este tipo de procesos, a los cuales se pueden presentar tod@s los inscritos a Podemos que lo deseen.

      • dclosa

        conde rojo : ¿ Dónde están las actas de las asambleas de podemos-Molins que acredite lo que Usted nos dice ? , He mirado en su bogspot de podemos-Molins y no dice nada , Tal como dice el dicho “Yo me lo guiso yo me lo como” , claro está , de forma absolutamente valida y reglamentariamente establecida por los que están en el cotarro….. Claro !
        Ya que se ha ofrecido tan amablemente : ¿ Puede aclararnos el por qué y por qué motivos expulsaron a su compañero de formación de Podemos Unidos, Enric Martinez ?

  • Pingback: Molins Camina comença el procés de primàries obertes presentant els candidats | Viu Molins de Rei()