Emilio Ramos (PP) deixa de ser representant a l’Àrea Metropolitana després de les pressions de l’oposició

El regidor del PP, Emilio Ramos, ha deixat de representar a Molins de Rei a l’Àrea Metropolitana de Barcelona. L’alcalde, Joan Ramon Casals, ha signat un decret en el que deixa sense efecte la delegació de les seves funcions en Ramos després de que aquest presentés la seva dimissió.

La crida als legionaris a morir per Espanya al Facebook del regidor del PP, Emilio Ramos, ha estat la gota que ha fet vessar el got. Segons ha pogut saber Viu Molins de Rei, l’alcalde, Joan Ramon Casals, ha signat el decret en el que deixa sense efecte la delegació en Ramos aquest mateix divendres 20 de juny.

La decisió presa per Casals arriba després de les pressions exercides pels partits de l’oposició davant la enèsima polèmica publicació a les xarxes socials de Ramos. Això finalment ha desembocat en la revocació de la delegació en Ramos del seient de l’alcalde, Joan Ramon Casals (CiU), al Consell Metropolità de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Ramos ha estat ocupant el lloc que li corresponia a Casals com alcalde des que aquest va assumir l’alcaldia l’abril de l’any passat.

Tot i això, segons Emilio Ramos, la revocació de l’alcalde es produeix perquè va ser el regidor popular qui va presentar la seva dimissió el passat dimecres.

  • Marc

    Els feixistes que es quedin sense feina ni sou! Ben fet!

  • dclosa

    ¿Cuál va a ser la noticia que nos va a ofrecer en el próximo pleno del dia 26, “con una pregunta oral
    de una ilegalidad”, el regidor del PP en Molins de Rei , (Sr?) Emilio Ramos , que anunciaba el pasado viernes día 13 en la Radio Municipal?
    En todo eso de la Legión(con la cabra) de Almendralejo (Badajoz-Extremedura) hay que diferenciar las opiniones personales, íntimas y familiares que se hacen en un círculo cerrado, de las opiniones que un político las hace públicas o las comparte en los medios. Todo eso es una constante y reincidencia en el ( Sr.? ) Ramos , cada semana, compartiendo en las redes, un tema polémico que otro, con más de lo mismo, que si los legionarios, que si Rubalcaba y el 11 M , que si las banderas, que si la caza de nacionalistas catalanes, que si la corona de espinas de Carot/Maragall, etc, etc, Lo que nos había indicado repetidas veces el alcalde, Sr. Casals (CIU), de que el nombramiento del (Sr.?) Ramos en la AMB , era un derecho que representaba a los votantes del PP en Molins de Rei, y és una falsedad, ya que no representaba a toda la ciudadanía, No puede tirar pelotas fuera como hace siempre, La cesión del cargo y nombramiento de ese (Sr?) como representante en la AMB lo hace y lo nombra exclusivamente el alcalde y no los votantes del PP. “Dime con quien te juntas y te diré quien eres”
    Habrá que ver si eso del decreto municipal de reprobación del (Sr.?) Ramos, ha sido una abdicación o un cese. De momento la noticia es una balsa de aceite, ¿El cese ha sido provocado por la oposición, o por el sentido común que debería tener un alcalde, o por la dimisión “por motivos personales” presentada libremente el miércoles día 18 el ( Sr.?) Ramos?
    Según declaraciones del mismísimo ( Sr?) Ramos en la Radio
    Municipal, (dia20) que el cargo siempre le ha comportado problemas, que en la AMB está con el Sr. Conde, calladitos en un rincón y a la espera de que pase el tiempo y puedan largarse cuanto antes por la puerta de atrás. Que todo eso del Facebook es una trama “catalano-juedo-masónica” , de que han entrado en su ordenador, que le han robado la contraseña, que lo del 3 Nov no lo escribió él, de que Franco enviaba a un motorista y ahora los del PP-Barcelona le envían a un “chavalin” , que si Calvo Sotelo, que en Catalunya ya existe odio,, que quiere averiguar cuando se nombro a Sergi , qué“pasto” había allí, que el cargo en la AMB no está remunerado, que en el bar de los chinos del Mercado Municipal le han increpado, de que pide perdón (como el de los elefantes), que él ya tiene el candidato a proponer para el cargo de AMB y que lo sabremos en sala de plenos ( esperemos que no sea el Sr. Maymo (CUP) por la atipatia del Sr. Zaragoza (PSC) , que lo de la ley de banderas va a traer cola…..a

    PREGUNTA (para los que lo sepan) : ¿El cargo en la AMB no está remunerado?

  • Jaume

    FORA FRANQUISTES DE CATALUNYA!!!

  • Pingback: L'oposició celebra que Emilio Ramos ja no sigui representant molinenc a l'AMB | Viu Molins de Rei()

  • Pingback: Emilio Ramos, el polèmic regidor del PP, en 5 frases | Viu Molins de Rei()

  • Pingback: Aprovada una moció en contra de les declaracions d'Emilio Ramos (PP) | Viu Molins de Rei()

  • Pingback: Joan Ramon Casals reclama a l'oposició que no pensi "en les eleccions" i faciliti l'aprovació dels pressupostos | Viu Molins de Rei()

  • Pingback: Daniel Sánchez Ajo serà el candidat del PP Molins de Rei a les eleccions municipals | Viu Molins de Rei()

  • Pingback: Sílvia Guillén (ERC Molins de Rei): "Aturaria el projecte de la nova biblioteca per fer un procés participatiu" | Viu Molins de Rei()