La biblioteca Pau Vila estrena ascensor

Es construeix un nou ascensor i una nova taula d’atenció als usuaris a la biblioteca Pau Vila. D’aquesta manera s’intenta adaptar l’edifici fins la construcció de la nova biblioteca a la Plaça de la Llibertat.

Una de les grans reivindicacions de l’oposició durant els últims anys, la construcció d’un ascensor a la biblioteca Pau Vila, s’ha fet realitat. Amb l’ascensor, la construcció d’un nou mostrador d’atenció als usuaris i algunes modificacions més de l’ús intern de la biblioteca, l’Ajuntament pretén renovar l’edifici per tal de que aguanti  fins la construcció de la nova biblioteca municipal a la Plaça de la Llibertat.

Durant l’acte, el regidor de Cultura i número dos de la candidatura Esquerres per Molins de Rei, Jordi Romeu, va mostrar-se molt content de poder presentar aquestes modificacions a la biblioteca. “Estic feliç de que la nostra biblioteca, per petita que sigui, pugui fer aquest pas endavant”, va declarar. Romeu va explicar que l’ascensor “és la part més visible d’un procés de renovació intern”.

La regidora d’Obres i Manteniment de l’ajuntament, Montserrat Cateura, va va assegurar que l’èxit de la biblioteca és una mostra més de que “les relacions virtuals no han de substituir les relacions personals”. Cateura va aprofitar l’ocasió per acomiadar-se de la seva tasca  política: “Estic molt satisfeta d’aquest 8 anys”, va explicar la tercera regidora que ha anunciat en els últims mesos la seva marxa de l’equip de l’alcalde, que deixa la política en actiu.

  • Teresa

    Sr.Jose Polo , No , no se estrena nada, por favor, sea un periodista realista, no se ha estrenado el ascensor de la biblioteca porque como siempre, falta un papel,…..
    Está bien eso de construir un nuevo ascensor , que años antes Iniciativa echaba lagartijas y serpientes por la boca contra a los de PSC y los de la CUP que lo proponían , indicando que tecnológicamente era inviable. ¿ Será que los de Iniciativa con eso de el tripartito con CIU, han mejorado las clases de física y ahora ya dominan las enfermedades cancerígenas de las ondas electromagnéticas de las antenas móviles y la física gravitatoria de los ascensores?
    Lo de una nueva “taula d’atenció als usuaris” a la biblioteca no era necesaria, la anterior "taula" funcionaba perfectamente, Recordemos que la biblioteca Pau Vila, como tal, no se usa. La biblioteca se ha convertidoen un “aula de estudio” en la que la gente no consulta nada, simplemente es un espacio continuación del instituto, en la que una tiene una cierta tranquilidad que no tiene en casa, para estudiar.
    Dada la falta de libros de calidad y consecuentemente la falta de consultas – uno de los más bajos del Baix Llobregat.centre – , no es necesaria una nueva biblioteca en Molins, sólo para el lucimiento del palmito de los políticos o dejar constancia en el PAM , basta simplemente en recuperar el edificio de la planta baja que ahora ocupa Sostenibilidad , que de forma invesosimil según me indican es de “alquiler” , ¿ del cuñado, del primo, del …. Sobrino ?
    Por favor, quítense de la cabeza la “nova biblioteca a la Plaça de la Llibertat” , culturalmente no tenemos nivel, ni la necesitamos,…. Gastense antes los dineros de nuestros impuestos en aumentar la productividad de los funcionarios municipales – uno de los más bajos del Baix llobregat . centre – y adapten el edificio del Moli cuanto antes como nuevo ayuntamiento , agrupando , todo lo disperso que tienen, Can Ameller, Sostenibilidad, Habitatge, Comerç, Fira, Radio Molins, Punto Jove, etc etc etc. sólo con lo de unificar teléfonos y recepcionistas ya quedaría amortizado,…
    “Mi not entenderrrrrrrr” el barroco lenguaje de la regidora d’Obres i Manteniment de l’ajuntament, Montserrat Cateura, con eso de que “l’èxit de la biblioteca és una mostra més de que les relacions virtuals no han de substituir les relacions personals”, Otra vez será,… ¿ O no habrá ya otra vez para entenderlo? , Váyase , váyse,…

    • Teresa

      El ascensor , el viernes día 8 por la tarde funcionaba , hoy día 11 ya no funciona, ¿ A paerte de las "lambordas" , hay gafe en ascensores también?

      • Teresa

        Ja que estem a Catalunya , La veu en off del ascensor , ¿ No podría se amb catatá?, ¿ De qui depend que aixis sigui?

  • Teresa

    A los de Viu Molins de Rei , se les ha ido de las manos el tema de seguraidad en la red, Ya no sabemos quies es quien ya que permiten idénticos passwords, Teresa = Teresa (flipant tiu)?, o son ellos mismos los que usurpan las identidades dentro de su sistema. Lástima, pero si siguen permitiéndolo, tendrán que cerrar el diario digital