El Bar Garbi torna a guanyar el concurs de coradella

Per tercera vegada, el Bar Restaurant Garbi s’emporta el concurs de coradella de la Fira de la Candelera. El Tast, queda en segona posició.

Jurat del concurs de coradella de la Fira de la Candelera

Jurat del concurs de coradella de la Fira de la Candelera

La coradella és un “plat de carreters, de traginers” ens han comentat els membres del jurat. “Es sol menjar a la temporada d’hivern” ja que “és un àpat molt calòric que serveix per tirar endavant durant unes quantes hores”. Tot i la seva contundència, aquest plat fet de menuts (intestins), es pot acompanyar amb mongetes o patates bullides.

A Molins de Rei, la millor coradella, segons ha decidit el jurat d’enguany, la trobem al Bar Restaurant el Garbi, situat a la Plaça de Catalunya. És la tercera vegada que guanya el concurs de la Fira de la Candelera i la sisena que rep un premi per la seva coradella. En Joan, propietari del bar, pensa molt humilment que “ja podria guanyar un altre”.

Joan, del  Bar Garbi guanyador del concurs de coradella

Joan, del Bar Garbi guanyador del concurs de coradella

El segon premi ha estat per El Tast Restaurant-Café. La Neus, cuinera, s’ho ha pres amb molta sorpresa: “no m’ho esperava, sincerament”, al veure a la comitiva.

El jurat amb el segon premi, El Tast Restaurant-Café

El jurat amb el segon premi, El Tast Restaurant-Café

  • Teresa

    Con las informaciones del programa y de los medios, no llego a comprender aún dónde se realizó el evento(a puerta cerrada), ¿En algún colegio? , y cuales fueron los restaurantes de Molins que participaron. Curiosamente, me olvidé en preguntar el lugar a uno de los miembros del jurado, con quien tertulié, y que estaba convencidísimo en que los ingredientes, (perdiu, cor, fetge, tripa, sang, trufa, polvo de ceps, etc.) tipicos, eran de cerdo y que no de cordero. Por favor, ¿Puede alguien clarificar?, Gracias

    Teresa

  • Teresa

    Ya veo que no hay respuestas, O a los internautas no les interesa el tema o Viu Molins no se lo lee nadie

    El primer martes de cada mes en el programa Actualidad Municipal en ETV , aprox. a las 22,30h, habla el alcalde de Molins de Rei, y en este 1 de marzo hablo el Sr. Ivan Arcas, que todos sabemos, como regidor o alcalde lleva más de 8 años asistiendo al desayuno con "coradella" de la rueda de prensa de la Candelera, y que és un buen tragón.

    En el programa, un teleespectador le preguntó si conocía los ingredientes y de qué animal provenian, que se usaban para confeccionar el plato tipico de Molin de Rei, "la coralella", Respuesta : del cerdo , y como componentes sangre e higado,… no dijo más, y dijo que son de cerdo, por lo de las vacas locas,…. ¿Es posible tanta ingnoracia en un representante municipal de tan alto nivel, que deprestigia las carnicerias locales, con eso de las vacas locas?

  • Vegan

    Teresa, en 2 días y por razones distintas he acabado en sendas páginas de viumolinsderei, en las 2 estabas despotricando. Me huele que eres de esas personas que pasan la vida contemplando y criticando. Es mucho más útil moverse y dar ejemplo. Además, te sentirás mejor…